Bestyrelsen: Ved generelle forespørgsler eller andet, der ikke falder ind under nedenstående. For ekstra nøglebrik, eller ændring af adgangsteder, udlevering af andelsbevis og for leje af ekstra kælderrum, kontakt bestyrelsen i kontortiden. Ved leje af ekstra kælderrum, udfærdiges der lejekontrakt, udlevering af nøgler til kælderrum og eventuelt justering af adgangsrettigheder.
Byggeudvalget: Problemer med faldstammer eller radiatorer, se gerne under vedligehold inden mail afsendes.
Spørgsmål om byggeansøgninger, scan af plantegninger, fuldmagter og underskrivelse af byggeansøgninger foregår i kontortiden
Til- og fraflytningsudvalget: Fremlejeansøgninger, ventelisteforespørgsler. Kontakt i forbindelse med køb og salg af andele.
Klageudvalget: Klager over andre beboere, gæster eller medarbejdere. Klager bliver behandlet på førstkommende bestyrelsesmøde.
Varmemesteren: Skal der udskiftes en pære i opgang, kælder eller gård. Udskiftning af navneskilt på dørtelefon eller postkasse. Har du fået skadedyr i din lejlighed.
Varmemestren kan ikke kontaktes pr. telefon uden for arbejdstid. Hvis der opstår et problem uden for varmemesterens arbejdstid, som skal løses øjeblikkeligt for ikke at gøre skaden værre, henviser vi til telefonlisten over akutnumre, som hænger i opslagstavlerne i opgangene.
Faldstamme: Spørgsmål til faldstamme- og stigestrengsprojekt.
Administrator: Kontakt Andelsbo ved forespørgsler om husleje eller boligafgift.